vrijdag 27 juni 2008

Ik ga weer naar school!

Dinsdag werd ik op het idee gebracht door een scrapvriendin die de fotovakschool gaat doen! Ik vind fotografie e.d. al heel lang leuk en was al een tijdje opzoek naar een interessante cursus o.i.d. Dus toen ik wat over de fotovakschool hoorde was ik direct enthousiast!
Ik heb meteen alle info erover opgezocht en een gesprek geregeld met mijn leidinggevende van het werk (omdat ik dan andere dagen moet gaan werken!)
Maar het is rond! Donderdag hoorde ik dat het kon op het werk! Ik heb me dus ingeschreven voor school en heb mezelf direct een nieuwe camera gekocht die ik ook nodig ben voor de opleiding! Een gloednieuwe Canon eos 400d! Dus nu ben ik dubbel gelukkig! (Ja, je leest het goed, ik beslis in 2 dagen tijd over een opleiding en camera :D)
Ik ga dus nu vanaf september 1 keer in de 2 weken op dinsdag naar de fotovakschool in apeldoorn!!! (lees; ik ben blij!) :D

Geen opmerkingen: