donderdag 17 juli 2008

Getagged!!

Een poosje terug ben ik getagged door hanneke!
(het is evengeleden dat ik mijn blog heb bijgewerkt dus daarom verlate reactie! sorry! schaam me diep!)

Wat deed ik 10 jaar geleden;
Ik was toen 13, zat op de mavo en mijn wereld bestond toen eigenlijk het meeste uit stijldansen en jongens! Volgens mij was ik toen een echte puber!

5 dingen die ik vandaag moet doen
Het is wal wat later op de dag, maar dingen die ik moest doen zijn; mijn auto ophalen bij de garage omdat ik nieuwe rijmblokken moest, niks ergs dus gelukkig!
Naar de kapper, slaapkamer opruimen, scrapspullen opruimen van de scrap en bep van gisteren en mijn blog eindelijk eens bijwerken!

Wat is mijn lievelingseten
penne pasta van m'n mams!

Wat zou ik doen als ik miljonair zou zijn
Een huisje kopen, trouwen, mijn mams en de rest van de familie wat geld geven, nieuwe lens kopen voor mijn camera haha wat bewaren voor later natuurlijk en er verder mensen blij mee maken die het echt hard nodig hebben!

plaatsen waar ik heb gewoond
Dat zijn er niet zoveel, want woon mijn hele leven al in Den Ham city! :D

Hanneke bedankt dat je mij getagged hebt!
Ik geef het nu door aan;

Ans,Dilly,Natascha,Patricia,Linda en Judith

Geen opmerkingen: