zondag 4 januari 2009

2009!! en een paar dommetjes! ;)

Ja, eindelijk! het is 2009!!
Allemaal ten eerste een heel gelukkig, gezond, liefdevol en creatief nieuw jaar gewenst!!
We hebben de feestdagen weer achter de rug, versieringen zijn opgeruimd dus het is weer SCRAPTIJD!!! :D
Ik heb jullie nog van alles te laten zien van de december maand.. (zal ik deze week laten zien..beloofd!)
Ook ben ik de laatste dagen flink bezig geweest met een inhaalslag van mijn dommetjes!
Gelukkig heb ik wel altijd de onderwerpen opgeschreven en wat me op dat moment bezig hield, dus gelukkig zijn ze snel gemaakt! ;)
Hier zijn er even een paar om je een indruk te geven!







In de loop van de week zal ik wat meer laten zien!
bedankt voor het bezoeken van mijn blog!!
groetjes!! :D

6 opmerkingen:

* Daniƫlle * zei

Ze zijn geweldig leuk geworden!

Anoniem zei

Wat een mooie dommetjes weer...
En hardstikke goed dat je ze toch allemaal nog af gaat maken !

Hanneke zei

Hartstikke gaaf Janine!

Ageeth zei

Ze zijn ontzettend leuk ! En wat een werk en vooral zelfdicipine is dit geweest

Unknown zei

Mooie dommetjes janine! hoeveel moet je er nog? :P

Fia zei

Geweldig Janine!!
Heel leuk zijn ze, complimentje voor jou!!!!