woensdag 18 maart 2009

Secret scraplift

Voor een paar weken terug heb ik meegedaan met een secret scraplift.
Het gaat als volgt; de 1e in de rij maakt een lo en stuurt die per mail door aan de volgende, die lift die lo en stuurt haar lo weer door naar de volgende!
Zo krijg je aan het eind een heel leuk verloop te zien van alle gelifte lo's.
dit is de lo die ik gemaakt heb voor deze opdracht;




Inmiddels kun je je weer inschrijven voor de secret scraplift op scrapsite.nl...
en ik doe zeker weer mee! :D

4 opmerkingen:

Tamara zei

Mooie lo lekker herfstig. En dat terwijl het bijna lente is.
Groetjes Tamara

Ageeth zei

Wow wat mooi !!! En vooral die "bos" bloemen

* Daniƫlle * zei

Ja, ik vind hem geweldig! Mooie kleuren, leuke indeling. ;-) Fantastische foto van jezelf. En die blaadjes bij de bloemen vind ik ook zo leuk.

Patricia zei

Hij is weer Super!!