woensdag 13 januari 2010

kaartjes en lo's! :D

Jaah daar was ik weer.. en ik heb niet stil gezeten! :D
Ik heb dus weer een paar lo's en kaartjes te laten zien;

Lo; zus en zo, met Bliss van crate paper;




Detailfoto's;






Gebruikte materialen;
Papier bliss van crate paper, kraft cardstock, thickers nutmeg white, papier uit een oud boek, vlinder pons van martha steward, parel hotfix steentjes, prima marketing verpakkingsmateriaal, nietjes, witte gelpen, rub-ons en distressinkt.

Lo; mijn Opa, met kitchen spice van Bo Bunny;




Detailfoto;



Gebruikte materialen;
Papierlijn bo bunny kitchen spice, rub-on, tag, ticket, creme cardstock, kraft cardstock, kant, knoopjes, hydrangea pons van martha steward, wit glitterpapier, magic mesh, distressinkt, stempels build a swirl van prima marketing (2 verschillende sets over elkaar), nietjes, versamark en embossingspoeder.

Deze lo kun je ook vinden op het scrapdelight blog en hier vind je ook de beschrijving van het schaduw stempelen van de prima marketing stempels.


Kaartje happy birthday met wisteria van basic grey;



Gebruikte materialen;
Papierlijn wisteria van basic grey, witte kaart, distressinkt, bindtouw, stempel happy birthday van inkadinkado, borderpons van fiskars, nietjes, vlinder pons van martha steward en de hotfix.

Kaartje congrats met pretty please van my minds eye;



Gebruikte materialen;
Papierlijn pretty please van my minds eye, witte kaart, tag, nietjes, bloem, bintouw, knoopjes, borderpons fiskars en distressinkt walnut stain.

Kaartje congrats met lemonade van basic grey;



Gebruikte materialen;
Witte kaart, papierlijn lemonade van basic grey, bloemen, bindtouw, knoop, vlinderpons martha steward, distressinkt walnut stain, memo blaadje jenni bowlin, nietjes en magic mesh.

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog! :D

8 opmerkingen:

Margot zei

dat ziet er heel gaaf uit! als ik inspiratie nodig heb, kan ik het hier zoeken :)

blogvanco zei

Sjonge Janine,wat een mooie werkjes. Die ene - mijn opa - vind ik fantastisch !!

NicoleJ zei

weer goed bezig geweest zeg. Ze zien er allemaal heel mooi uit maar ben vooral weg (door de kleuren denk ik) van het kaartje met het wisteria papier!

Esther zei

Heel erg leuk.. Di van je opa is ook echt mooi.

marja zei

zo wat ben jij ineens weer actief!! ziet er allemaal weer gaaf uit zeg! die detailfoto van je opa's lo, is dat embospoeder of zo? mooi!!

Tamara zei

Ja, je Lo's zijn weer super ik heb ze dan ook zien ontstaan. Was ook weer erg gezellig he :D. En je kaartjes zijn ook weer top denk dat ik maar eens wat kaartideetjes ga liften van je :D
Liefs Tamara

Petra zei

Wederom weer heel gaaffffff; I love De-Janine-Stijl ;-)))

Tineke zei

Zo Janine, jij bent lekker bezig. Wat een mooie lo is dat van je opa en wat een leuke kaartjes heb je gemaakt. De lo met je zuster is ook erg leuk. Lekker op dreef.