dinsdag 25 mei 2010

ff snel scrapnieuws!!

Heb weer lekker gescrapt en dus weer wat om te laten zien... :D
vandaag geen lange verhalen, want ga zo lekker slapen.. maar kon het toch niet laten om het alvast te plaatsen..
Als eerste een lekker stoere lo van websters, Scrappy Friends;

 Detailfoto;

Een prima lo van Joep en Noor met lekker veel stempels;

Detailfoto's;



En vanavond heb ik meegedaan met een online crop op het scrapdelight forum.
Daar plaatste Desire vanavond deze sketch;

En dit is mijn uitvoering daarvan: Lief lieveheersbeestje, gemaakt met het super mooie papier van october afternoon.. kwijl.. :)


Detailfoto's;



Bedankt voor het bezoeken van mijn blog!
Liefs

7 opmerkingen:

Jolara zei

woow ze zijn stuk voor stuk prachtig ! GR Joyce

Jola zei

Allemaal weer hartstikke mooi!

Petra zei

Ik ben hartstikke JALOERS, met andere woorden: ik zit voor mijn pc te kwijlen, prachtige lo's en die foto van dat lieveheersbeestje is geweldig bedacht om die op zo'n manier te verwerken.

Groetjes,

Petra

blogvanco zei

Echt supermooi, stuk voor stuk. Heel veel leuke details, ga ik lekker van je gappen ;)

Esther zei

Zien er allemaal weer toppie uit.. Leuke foto van ons samen!

* Daniëlle * zei

Supergave LO's! Die middelste heb ik in het echt gezien, dan zijn ze altijd nóg veel mooier. De bovenste is mooi met het felblauwe en die lieveheersbeestje is lief en leuk met meerdere foto's erop. Alles klopt gewoon bij jou LO's altijd.

Dilly zei

Wat een gave LO's. Ohoh die sketch ik zag hem en dacht meteen 'hier zou ik me geen raad me weten' tot ik jouw uitwerking zag en dacht 'jah zo kan het ook'. Mijn complimenten Janine, ik geniet ervan!