vrijdag 6 augustus 2010

vakantie update.. MET foto's....

Hellow hellow...
Daar ben ik weer..
terug uit het verre friesland ;)
We zijn deze week er even heerlijk tussenuit geweest met de boot..
genieten dus!
Jammer dat we weer zo snel terug moesten... maar.. dat moet ook wel.. want we gaan ons opmaken voor de volgende vakantie! Morgen vertrekken we namelijk voor een 8 daagse rondreis naar Italie! Ontzettend gaaf natuurlijk...
Maar eerst zal ik een paar foto's laten zien van onze boattrip..
Een kiekje van de haven waar we meestal lagen;


cheese;


een prachtig uitzicht;


en nog een paar foto's;







Waarschijnlijk zien jullie de foto's binnenkort nog wel weer terug.... maar dan op een lay-out :D haha

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog!
en hopelijk kan ik dan foto's laten zien van mijn mini rondreisje door Italie...


7 opmerkingen:

marja zei

mooie foto's!! waren jullie met z'n tweeen varen of met z'n vieren?
hele leuke boot ook zeg!!

Ans Brunsman-Hagens zei

Ziet er leuk en zeer relaxt uit zeg! En wat gaaf dat je naar Italië gaat, daar is het zo mooi! De foto's zijn prachtig en het weer viel toch nog wel mee, niet dan?

Charlotte zei

Wat een fijne foto's weer Janine! Er gaat toch echt niks boven Friesland... ;)

Veel plezier in Italië!!!

xxx

Erna zei

Wow Janine foto's zijn weer super ben echt fan van jou stijl van foto's maken aan het worden ;0)
En heel veel plezier in italië meid voor jullie samen.
Groetjes Erna

Tineke zei

Wat een mooie foto's. Sommige zelfs uniek vind ik. Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad.

Corine zei

Haaaai ! Wat een gave foto's joh en wat heerlijk, een rondreis Italie straks (nu terwijl ik dit tik), veel plezier !!

* Daniëlle * zei

Mooie foto's! Looking good! ;-)