dinsdag 8 maart 2011

Canvas, creative mess...

Ik ben weer lekker aan het kliederen geweest met een canvas..
Ik heb deze keer gebruik gemaakt van 2 canvassen. De paspop die je op het canvas ziet is een chipboard paspop van een maya road boekje.. Verder weer lekker gekliederd met glimmermist, crackle paint, glimmer glam, beeswax, etc..
De papierlijn die ik gebruikt heb is; hollywood vogue van websters page, die ook te krijgen is bij scrapdelight ;)



Detailfoto's;















Thanx for stopping by..
Liefs Janine

8 opmerkingen:

natje zei

Beautiful card!!!
beautiful details...
Amazing work.

celia zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
celia zei

Heel knap gedaan hoor, en leuk die mini-flesjes!!!
Zien we je weer in Antwerpen op de beurs? Ik verheug er mij al op!
Veel liefs, Celia.

* Daniƫlle * zei

Gaaf zeg! Leuk die miniflesjes en die aangeklede paspop. Bijzonder ook omdat er geen foto op zit. Hoe maak je die canvasjes op elkaar eigenlijk?

Esther zei

Dat ziet er weer heel erg leuk uit, erg leuk om te zien wat jij allemaal gebruikt op de Lo's en canvassen

Wilma zei

Zoooo, wat kun jij toch prachtig kliederen!!!!! Heel gaaf!

Petra Coolen zei

Ben altijd erg onder de indruk van je werk!

Het mixen van materialen en technieken is helemaal je ding.
Knap hoor! Dat is een gave die niet iedereen bezit.

Momo zei

Yep, het is weer een echte Janine :-D Denk dat ik dat idee van die flesjes eens ga liften op een vakantiecanvas om daar dan zand of aarde of zo in te doen :)

Groetjes,
Monique