zaterdag 23 april 2011

Mijn eerste youtube filmpje..

Deze week heb ik voor het eerst een eigen tutorial gefilmd en heb deze op youtube geplaatst...
Het filmpje is inmiddels ook al te vinden op het Scrapdelight blog, waar in de toekomst nog meer eigen filmpjes door het designteam geplaatst zullen worden, naast alle andere inspiratie en de nieuwe challenges die eraan komen...
Hou het blog dus goed in de gaten!

Ook zijn we bij scrapdelight elke maand opzoek naar 2 nieuwe guestdesigners. 1 voor de kaarten en 1 voor al het andere..
Lijkt dit je wat? Kijk dan hier voor meer informatie!

Maar voor nu, ben ik natuurlijk erg benieuwd wat jullie van het filmpje vinden, dus hier istie dan;




Fijn pasen allemaal!
En bedankt voor het bezoeken van mijn blog... :D

Liefs,
Janine

10 opmerkingen:

Unknown zei

Duidelijke tutorial Janine! Ik heb er in ieder geval van geleerd.

Anoniem zei

Leuk filmpje gemaakt Janine !
Zag je er gistermiddag mee bezig :)

Dilly zei

Wat een goede en duidelijke tutorial Janine. Geen overbodig geklets of wat dan ook. Super, jammer dat ik de pons niet heb want anders.....

celia zei

Knap hoor!!! ;-))

Boukje zei

Helemaal duidelijk, zelfs zonder woorden, knap hoor!
En ik zag dat jullie guestdesigners zoeken, zou dat wat voor mij zijn?
Groetjes Boukje.

* Daniƫlle * zei

Cool hoor, zo'n filmpje. Helemaal duidelijk. Leuk muziekje erbij. En snel bedacht, sinds de aanschaf gisteren. ;-)
Wie heeft het opgenomen eigenlijk?

Unknown zei

whhhaa, ik had alleen nog maar de oude versie van afgelopen week gezien! Hij is alleen maar gaver nu :D

Jacqueline zei

Het filmpje is super duidelijk en leuk om naar te kijken. Lekker muziekje ook. Goed gedaan, Janine! Ik kijk uit naar de volgende...
Liefs, Jacqueline

Linda zei

Wat een leuke tutorial! Ontzettend leuk resultaat.

Ageeth zei

Heel duidelijk allemaal. !!
Dank je wel