dinsdag 30 augustus 2011

Inspiration Tuesday

Hallo allemaal!
Ik ben weer terug van vakantie, zoals jullie zien. We hebben een heerlijke tijd gehad in zuid engeland!
Maar dat gaan jullie vast nog wel terug zien in foto's en anders wel verwerkt op een lay-out.

Vandaag mocht ik voor Scrapdelight weer een berichtje plaatsen op het Scrapdelight blog, voor de inspiratie tuesday.
Ik heb me laten inspireren door een foto van prachtige cupcakes;



Ik vond ze er zo mooi en prachtig zoet uitzien!
Ik heb me laten inspireren door de kleuren roze en blauw en ik hem me laten inspireren door de parels en bloemen..
Dit is de tag die ik gemaakt heb;


Detailfoto;

Gebruikte materialen zijn;
2 tags (groot en medium), ijzerdraad, roze parels, bindtouw, dessinpapier van prima marketing, borderpunch binding edge van ek succes en deep edger punch ... van martha steward, pins, vlinderpons van martha steward, parelpen creme en transparant, stickles platinum, witte bloem, roosje, stukje lint, distressinkt en een achtergrond stempel.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Bedankt voor het bezoeken van mijn blog,
Liefs Janine

2 opmerkingen:

Brendaxx zei

Ziet er geweldig uit!!

Marian zei

viavia ben ik op je blog terechtgekomen, en ik móet je ff vertellen dat ik dit zo gaaf vind.Wat een prachtige tag heb je gemaakt,e n die foto van die cupcakes............zucht...práchtig!
groetjes,Marian