dinsdag 7 september 2010

2 lay-outs en een dagje dolfinarium...

Heej heej allemaal..
Daar ben ik weer..
Deze keer met foto's van een familiedag en ik heb nog 2 lay-outs te laten zien..

De 1e lay-out is, moments to remember..
Op deze lay-out heb ik een foto van mezelf verwerkt die gemaakt is op een scrapdelight weekend.
Verder heb ik gebruik gemaakt van de papierlijn so sophie van my minds eye, kraft, magic mesh, leafs, ijzerdraad, stempels van prima marketing, frames van melissa frances, bloemen, letterstickertjes, glossy parel pen transparant, knoopjes, schilderstape, nietjes, bprderponsen, etc..


Detailfoto's;



de 2e lay-out is gemaakt met een foto van marten en zijn vader, Like father, like Son;
Het is een papierlijn van fancy pants (die ook like father like son heet...). verder heb ik gebruik gemaakt van letterstickertjes van october afternoon, tags, datumstempel, bindtouw, kraft, de naaimachine, parelpennen, zwarte glimmermist, tissuetape van tim holtz, etc..


Detailfoto's;







Afgelopen weekend zijn wij met de familie een dagje naar het dolfinarium geweest... We hebben het ontzettend getroffen met het mooie weer... En ik moet zeggen dat het weer ouderwets gezellig was! haha

Hieronder zie je een paar foto's van hoe onze dag eruit zag... ;)





Nou dat was het dan eerst weer even..
Bedankt voor het bezoeken van mijn blog!
Liefs,


9 opmerkingen:

Natasja zei

Geweldige layouts!! Grtjes, Natasja

Yvette zei

Je lo's zijn weer super! En wat een heerlijke foto genieke koppies hebben die kids toch!! Erg mooie foto's!

Anoniem zei

Hoi Janine,

Super leuke foto's en scrapbladen ! Goed gedaan !
Zou ik een keer contact met je kunnen krijgen ? mijn mailadres is info@closeupfilmenfotografie.nl
Ik kan namelijk jou emailadres niet vinden.

ps. ik ben een collega van AC de Roots

Groetjes, Martine Bisschop

Esther zei

Ze zien er weer toppie uit.. Mooie fotos ook

* Daniƫlle * zei

Prachtige LO's, echte Janine, lekker rommelig, maar alles klopt en past!
En de foto's zijn ook geweldig. Lekker stralend van een gezellige, mooie familie! En wat heb je een leuk spijkerjurkje aan, die wil ik wel eens goed zien hoor. ;-)

celia zei

Gelukkig zit ik neer als ik je blogpost open...woauw Janine wat schitterend...die LO's zijn supermooi en wat een leuke details!En die foto's wow die zijn prachtig...owowow ik kan hier nog uren over door gaan!Knap gedaan!
Heel veel liefs,Celia.

blogvanco zei

Wat een gave LO's weer, zie ze nu pas goed, haha. Mooie details en die mannenLO is echt stoer !!

Petra zei

Geweldige lo's en de familie boft maar met zo'n fotografe in hun midden ;-))

Unknown zei

Hi Janine! Thank you for your kind words on my blog! So glad to meet a new scrappy friend! :) I love the way you work with paper! Very dimensional and so free! This layout is awesome! I love those rolls of paper!