dinsdag 14 september 2010

Maandsketch Scrapdelight!

Afgelopen weekend heb ik de maandsketch gemaakt van scrapdelight.

Dit is de sketch;



En dit is mijn uitvoering daarvan.. Een lo met een foto van Esther, Marcia en mij op het vorige scrapsite weekend...
Nu ik weer bezig ben met deze foto's krijg ik helemaal zin in het volgende weekend.. en dat is al snel! :D



Detailfoto's;




 Je kunt nog de hele maand september meedoen met deze sketch op het scrapdelight forum of blog!
Thnx voor het bezoeken van mijn blog!
Liefs,


6 opmerkingen:

Johanna zei

Hoi Janine,
Heel mooi zeg, en wat een bloemenzee. De kleurtjes gaan echt prachtig samen met de zwart/wit foto! Have fun tijdens het volgende week :)
Groetjes, Johanna

Romy zei

Wauw, dit is supermooi! Prachtige, romantische layout!

Wilma zei

O die is gaaf!!! Heb em ook nog liggen maar het komt er echt niet van!

blogvanco zei

Gaaf zeg, leuk met die kleurtjes !
Superfoto ook !

* Daniƫlle * zei

Die is weer leuk, echt meisjes met de kleurtjes en bloemetjes.

Ans Brunsman-Hagens zei

GAAF !!!!

Mooie verdeling en lekker veel gebruikte materialen mar toch een rustig effect!